HUR GICK DET?

DET GICK BRA!

OCH TACK ALLA NI SOM KOMMER FRAM OCH SÄGER HEJ - MEN MED ETT SEMINARIUM OCH EN DEBATT OCH MASSOR AV HEJ DU, HEJ DÄR... OCH PEDAGOGISKA SAMTAL ÄR JAG NOG VÄRLDENS SÄMSTA SAMTALSPARTNER:

DET NI INTE VET ÄR ATT JAG HAR RYGGSKOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTT också.

SÅ JAG LER LITE SAMMANBITET BEROR DET INTE PÅ FRÅGAN OM BETYG ELLER INTE UTAN  DET FAKTUM ATT RYGGEN INTE KÄNNS SAMMANHÅLLEN... SNARARE AV I TVÅ BITAR. FULLSTÄNDIGT FÖRDJÄVLIGT!


NU ÄR JAG HEMMA OCH NU KOMMER SNART ALLA BLOGGARE SOM JAG SPONTANINBJÖD PÅ MIDDAG:.. FREDRIK, JONAS, ITMAMMAN, ERIKA, ANNA.. OCH JAG.

SYNS I MORGON IGEN!

Anne-Marie,
som med glädje hörde Annika Hagström berätta om min blogg... och tänk... det värmde. Mycket. Det är också bloggen som skapat så stort nätverk... och alla ni läsare... nu blir jag så där tårögd... med värme till er alla från mig.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ryggskott - Stackars dig. Men bra att jag fick en förklaring varför du såg så bekymrad ut där på podiet i dag.

Du är - ryggskott eller ej - en dj-t bra samtalspartner! Tänk i går på mässan när lag sur o grinig o stressad mötte dig -o sa hur jag kände mig. Ja -efter ett par minuters samtal med dig var jag redo för nya stressmoment och utmaningar -på riktigt bra humör! TACK! För det var tack vare dig som samtalspartner några minuter!

2008-10-28 @ 19:22:13
Postat av: Camilla

Alla ni. Ha en riktigt trevlig kväll tillsammans!! Kanske lite gott att äta och dricka i gott sällskap kan råda bot på den elaka ryggen... Inte vet jag, men snälla (ni alla) berätta hur ni hade det - imorgon.

2008-10-28 @ 19:32:20
Postat av: Anne

Tack för en mycket inspirerande föreläsning på Skolforum. Jag fick många idéer som jag skall prova i min egen klass. Det är däremot svårt att ta idéer rakt av och göra själv. Jag måste försöka göra dem på mitt sätt...

En fråga efter föreläsningen: Får du med dig alla elever i din klass på allt du gör?



Din blogg gör att jag börjar tänka och fundera över hur jag själv undervisar. Jag hoppas att du kommer fortsätta länge, länge...



2008-10-28 @ 19:50:59
Postat av: annika

Hej...såg att du hade fullt upp i dag. Tack för bra inlägg i betygsdebatten. Inte märktes det att du har ryggskott men det syntes att du blev glad och förvånad över Annika Hagströms kommentar om bloggen. Kul, och jag kan bara hålla med. Ha en skön och god middag med vänner i kväll. Annika

2008-10-28 @ 21:11:09
Postat av: Anonym

Jag får i stort sett med mig samtliga elever... jag har tålamod... A-M

2008-10-29 @ 00:34:02
Postat av: Jonas Hällebrand

Och viulken middag. God mat! Trevligt sällskap! och många mycket intressant samtal! Tack för det Anne-Marie inte skulle du väl göra så mycket besvär för oss... Det hade räckt att få komma till ditt hem. Tack!

Fredrik var tog du vägen. Jag blev ju ensam med alla damerna... synd om dig ;-)

Postat av: Anonym

Jonas - tack - och det var så roligt att lära känna dig, höra om dina skoltankar och vad du har att ge det framtida skolSverige!

A-M

2008-10-29 @ 07:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback