HI HI HI HI



Jag känner mig plötsligt glad. Igår gick jag omkring i singelriket och suckade. Gick in i alla affärer jag fann i mitt rike. I en seconhandaffär för herrkläder blev jag stannandes länge. De spelade så bra musik. Så mannen bakom disken skrev av artister och låtar och sträckte fram några lappar med musik jag bara måste köpa - Patrick Watson; The great escape och Close to paradise och John Rouse; Nashville. Idag hittar jag lapparna i min jackficka. Blev så glad. Vänliga människor som delar med sig av sina intressen, musiksmak och berättelser gör mig lycklig och rik. Så vill jag ha det.

Anne-Marie,
som plötsligt ler mot framtiden.

Kommentarer
Postat av: Kersti

Visst är det trevligt. I ditt rike där borta alldeles nära där du bor ställer en vän till mig ut tavlor på biblioteket. Ifall att du har vägarna förbi.

Jag hoppas att du är lite gladare än du ser ut på fotot. Kram

Postat av: Kersti

Det var jag som skrev även om det inte syntes.

2008-10-20 @ 22:01:24
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: jos

Fina människor är storslagna. Musiktips är bra. Jag tror kanske att han heter Josh Rouse. Snygg är du också. Är det här nya håret? Och publicera inte det här, det var mer ett litet hej.

2008-10-20 @ 22:12:54
Postat av: Anonym

Du slank igenom J. Och Kersti - jag är allvarlig på fotot - tänkande. Det är allt. A-M

2008-10-21 @ 06:47:18
Postat av: Kersti

Ja jos har rätt det är så han heter. Jag tyckte väl att jag kände igen namnet. Jag har en av hans tidigare skivor (den heter 1972) som jag tycker mycket om. Det finns några väldigt fina partier med flöjt på den. Jag är lite svag för sånt.

2008-10-21 @ 19:32:10
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: V

Förlåt, men jag måste säga det igen; Du är så vacker - hela vägen!



Och mina krönikor finns att hitta bland mina länkar. Dina läser jag varje gång de kommer till mig i lådan.



Kram, Vicktoria

2008-10-22 @ 23:36:34
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback