Elev UTVÄRDERINGAR: PRAT I BOKEN!

Jag tyker att det var jette roligt att jobba med det här tycker jag det är roligt att ann - marie komer på sona jette roliga upjifter.

Idag kräver jag att Anne-marie lusar upp mig till 17 anars blir jag rasande. Jag läser tvremsorna.

Jag gillade  den här uppgiften för att man skulle skriva vad dom sa i boken. Jag  tycker jag klarade uppgiften .uppgiften var super lätt.

Jag var bra på det här. jag vill göra detta igen. Det var roligt. Jag tykte att den här uppgiften var rolig för att man skulle ta ord från böcker jag läste så härligt så a-m skrev puss på mitt papper.


Det var kul att skriva dialoger.
Önskar någon gång att vi kan göra en dialog bok.
Anne-Marie sa att jag läste med inlevelse och att jag skrev fint.
Nu hoppas jag att Anne-Marie kan upp fylla min önska. :)


         Prat ur min bok
Det här arbetet var roligt.
Det som var bra med den här arbetet var att
man läste och jobbade nästan samtidit.
Jag vill göra om det här!!!


                 Prat ur min bok
Det här var en rolig uppgift tyckte jag.
Det här utväcklar både läsningen och skrivningen.
                         ELEV

 

 

MINA ELEVER SYNLIGGÖR EN HEL DEL. DET BRUKAR ELEVER GÖRA. DET ÄR DET SOM ÄR SÅ FIFFIGT. NÅGON SKREV OCKSÅ ATT DET VAR TRÅKIGT OCH ATT DE ALDRIG VILLE GÖRA DET IGEN. Så är det med utvärderingar. Anne-Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback