STRÖMLÖST I SEATTLE



Allt är elektriskt och allt är för att kontakta sig med omvärlden. Också på ett hotellrum. Jag måste jämföra mot mitt klassrum. På detta hotellrum har jag

* nätuppkoppling via dosa... (naturligtvis)
* Ipodladdare och högtalare (fantastiskt)
* telefon för såväl internt som externt bruk (ja, ja det är väl självklart men nu ställde jag detta i förhållande till ett klassrum)
* TV med det mesta i sökform (hittar inte ens den ordinarie sändningen)
* rikligt med kontakter för allt vi behöver av elektriska saker (vilket också är en fråga för klimatet).

Jag tänker på mitt klassrum... önskar mig en upprustning.
Att jag kan behöva en aning utbildning får min trötta inkoppling åskådliggöra.
Strömlöst i Seattle!

Fnitter!
Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback