ÅH DESSA ORD



Åh dessa ord.
De fick min värld att bli en vackrare,
de syntes i mina tankar som vackra fång av blomster,
de förändrade tråkiga asfaltsvägar till ängarnas stigar över vida marker,

Åh dessa ord,
vilka inlänkade i varandra skapade en märklig bro.
och gav två horisonter och en strandkant.

Åh dessa ord,
som omslöt mig, famnade mig,
och gav mig tillbaka mina lyckliga barnsben.
Jag hoppar upp och ned.
Skrattande, lycklig och en aning full i faen.

Bäste avsändare,
Tack för orden!
Jag lever i dem.

Anne-Marie,



Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Härligt att höra dig vara full i fan! :-) Underbart!

2008-07-28 @ 19:29:18
Postat av: johanna

låter så fint!

Postat av: Annemarie

Hi hi... Anne-Marie

2008-07-28 @ 23:05:22
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback