NÅGRA ORD IDAG

BUMS... fast man inte behöver göra något snabbt (snart kanske)
GENSVAR... det är det vackraste ord jag vet (jag får äta fler oliver)
FNITTER... jag har precis blivit en fnittrare... (åt gensvar jag får)
OLIVER... för jag har glupsk aptit på oliver.. Kalmataoliver... (Bums en näve)
ODLA... jag odlar numera en massa saker...min fåfänga bland annat (fnitter)
ORD... väl valda... (kalmataoliver är en bra början)

Tja... jag städar...det är tråkigt... jag fnittrar inte precis åt röran i garderoben... eller i mitt kylskåp...eller bland mina skor... och mina skor... det är för övrigt en annan historia. De har jag gömt i garderoben. Vissa saker ska man inte gå ut med. Att man går ut med skor är en annan sak... som sagt. End of story.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Magda

Kanske bättre att ha skor i garderoben än skelett? Å andra sidan vore det ganska spännande med en garderob som det rasslar lite i.
/Magda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback