JONATHAN LINDSTRÖM


image2070


Hej Jonathan,

Det här är ett litet offentligt brev till dig.
Jag hörde att du fått ett värdefullt uppmuntrande pris för dina böcker och din folkbildande gärning.
Då jag har hört dig, samtalat med dig, bråkat och fnissat, delat bord med dig, lånat ut mitt knallröda läppstift, för ditt pussprojekt bland böcker, då du signerade din pussbok, tävlat och poängsatt fenomen vill jag nu sälla mig till de som gratulerar. Med verklig medvindsglädje.

Stora hälsningar
och tack för verkligt roliga böcker, vetenskapligt lärande i ett mycket underhållande perspektiv.

Med vänlig hälsning,
Anne-Marie Körling

http://www.bonniercarlsen.se/v2/writer.asp?id=17815

Jonathan Lindström - DÖDSHUSET - Din senaste bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback