BONNIER CARLSEN FÖRLAG FRÅGAR


image2054 (Bravorättighet!)


Nappade åt mig Bonnier Carlsens bokkatalog utgivning år 2007. Katalogen innehåller, förutom en gedigen utgivning, författare och illustratörer. Dessa får olika frågor. Jag skrev av några och tänkte... så här svarar jag...



Gör jag som pensionär - FORTSÄTTER FRAMÅT
Om jag skrev en självbiografi skulle den heta - VEM SKREV DET HÄR?
Det bästa jag har gjort - ÄR INTE RIKTIGT KLART ÄNNU
Drömmer jag om - VÄRLDSFÖRBÄTTRING
En plats jag skulle vilja vara på - INTILL
Favoritutsikt - FRÅN PLATSEN DÄR JAG STÅR
Insikt - MAN KAN ALLTID KAN SE LITE MER SÅVÄL DÅ DET GÄLLER UTSIKT SOM INSIKT
Dold talang - KAN VARA TYST
Tänker jag ofta på - TÄNK ATT JAG KAN TÄNKA
Om jag dansar? - JA TACK!

Tjohej!
Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback