BOKINKÖP

Denna lördag läser jag två nyinköpta böcker...

ANSLAGET - en fullkomligt galet roligt bok om lappar på anslagstavlor - eller en skön drift med små lappar som sätts upp lite överallt på de anslagstavlor som finns runtomkringossvarsomhelst. Boken är antagligen skriven av Kjell Dahlin eller så har han verkligen hittat dessa lappar?

ex på lapp:

Fil kant i retorik ger privatlektioner på Södermalm.
Min specialitet är att konsten att snacka sig fri då man torskat i tullen.

RIng...

Den andra... ger jag eget utrymme...
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Kersti

Jag hörde på P1 om boken. Han berättade själv. Han tycker att anslagstavlor i gemen är så träkiga med anslag om bortsprungna katter och lähenhet önskas hyra så han har satt upp egna små anslag för att se vad som händer. Jag kan tro att boken är jätte skoj för det var det att höra hoom berätta om alla tokiga anslag han satt upp.

Postat av: eva

Jag har googlat, det går att läsa roliga smakprov ur boken på förlagets hemsida www.lillemansmultron.se

2008-02-01 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback