RIKTNING

image2140
Ibland vet man inte.
Man färdas bara.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Kersti

Carl Sandburg har sagt "Jag vet inte vart jag ska. Men jag är definitift på väg".
Så är det för mig hela tiden.

Postat av: mie

Ser ut som vägen till sjunde himlen.Den vägen är helt underbar.Mina fantastiskt fantasirika fantasier gör det möjligt att läsa på vägskylten till vänster "LYCKOLANDET"vilket är ett land bortom allt det realistiska och jordnära.Att sväva fram efter den vägen, till det landet är bortom allt förstånd.Önskar att du Anne-Marie och alla dina läsare får förnimma detta lyckans rus under de stundande återhämtningsdagar som kallas HELG.
Längtar att få läsa mera av dina ord.
M.v.h.Mie

2008-02-01 @ 13:31:41
Postat av: lussiana

Allt för ofta tyvärr !

2008-02-01 @ 16:13:19
Postat av: thord wiman

Det är inte målet som är målet utan vägens underbara möda som är målet...
Fritt efter Karin Boye.
Gunnar Brusewitz (salig i åminnelse) suckade djupt efter att ha skådat jordens samtliga åtta svanarter och menade att -
VE! den som fått sin samling komplett!
Fascinerande bild Anne-Marie!
Eget foto?
Ja, vad står det egentligen på vägskylten undrar en mycket nyfiken och resaditbumslysten thord.

2008-02-01 @ 17:08:01
Postat av: Anonym

Hej och tack alla, alla. TIll Thord, det är en bro i Norge... vackra platser finns det där, broar, tunnlar och slingriga vägar, fiskevatten och hav. Anne-Marie

2008-02-01 @ 17:13:51
Postat av: Christer Ackerman

Det är så jag har det i mitt sinne ... upp, ned, rakt,snett och så en kullerbytta och ... ibland så hamnar jag här ...
Vi hörs!

2008-02-03 @ 01:10:16
URL: http://www.christerackerman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback