INSLAG av NÅGOT INSLAGET

image2171

Allt går inte att slå in.
Spikar kan man slå in.
Inslag av något större kan pressas att passa in.
Innehåll behöver inte passa in.
Inslag av något kan ge andra utslag av något annat.
Inslagna kartonger kan inom sinom tid bli för små för det inslagna.
Inslag av detta slag kanske inte låter sig slås in utan letar sig ut.
Allt går inte att slå in.
Det slog jag fast redan i början av mitt inlägg.
Det mesta letar sig dock ut.

Anne-Marie,
som måste leka med ord och bild. Jag bara måste.




Kommentarer
Postat av: Monika Ringborg

Hej
Du är utmanad, se min blogg...

Postat av: Mats Olsson

En bra dinosaur slår man inte in hur som helst! Jag minns när British museum släppte sin serie med välgjorda dinosaurer. De ropade efter att bli handmålade och min airbushkunniga granne hjälpte mig att fullända konstverken.

Detta är en ganska okänd teori om varför dinosaurerna dog ut:
De vägrade att låta sig förpackas!

2008-02-10 @ 20:12:06
URL: http://lumaol.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback