TWISTED AROUND



Om man ser mig då jag studerar det jag ska fotografera är jag säker på att de flesta skulle undra vad jag höll på med. Jag måste se knäpp ut då jag går runt en vattenpöl för att hitta en konstig vinkel. Det behöver inte vara många droppar i den pölen för att jag ska ha tillräckligt med vatten att hitta motiv i. Likaså är det med billack. Jag kan gå runt en bil och se ut som om jag tänkte stjäla den. Det enda jag tänker är hur jag ska få till det med motivet. Jag ser något litet - som jag vill göra något av. Jag har haft människor som studerat mig under tiden jag har studerat vad jag ska fotografera.




Jag påstår inte att jag kan hantverket fotografi - men jag kan se vad jag vill fotografera. Det är inte riktigt samma sak. Håll till godo med dessa två - twisted around a little bit.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag GILLAR dina bilder, Anne-Marie!:)

De får mig ofta att fundera och klura!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback