PIRR I MAGEN

Jag känner några små, och några stora, som byter klasser, som byter skolor, som börjar i skolan, som kommer tillbaka till sina välkända klassrum och en del som byter till andra klassrum.  Jag känner några små och några stora som får nya fröknar och nya magistrar, nya lärare och nya klasskamrater.
Jag känner några vuxna som gör det också... som byter skolor, som byter kollegor, som möter någon förändring

och

det som är gemensamt för liten och för stor är att det i alla magar finns ett litet eller ett stort... pirr!

Anne-Marie,
i min mage är ett litet pirr, en aning lyckligt pirr, jag ser fram emot den här terminen.

Kommentarer
Postat av: Killfröken

Det där pirret i magen är nog den mest högkoncentrerade formen av energi som finns. Det är som en energisaft från Bob. Spädes ett till hundratjugo, minst.



Jag ser fram emot den här terminen jag också, både på skolan och på Högskolan.

Postat av: Lena F

Jag har också pirr!Pirr nr 1 Glädje- Jag såg just att jag fanns på din blogglista, så kul! Pirr nr 2. Förutom mina slöjdlektioner ska jag i höst ha en 2:a några timmar. I min planering börjar jag med att besöka din blogg- här finns det inspiration och ideér.Tack!

2008-08-18 @ 10:12:55
URL: http://lena-skafferi.blogspot.com/
Postat av: A

2008-08-18 @ 11:43:48
URL: http://s
Postat av: A

Jag har också pirr i magen, ett stort pirr. Nästa vecka sätter jag mig i skolbänken igen. Oj oj hur ska detta gå?

2008-08-18 @ 11:46:04
URL: http://somgjorda.blogspot.com
Postat av: IT-mamman

Lyckliga barn som får en fröken med lyckopirr! Jag är säker på att ni kommer att skratta ihop, gråta ihop och pirra ihop under den här terminen.



Hälsningar IT-mamman som tar en lunchmacka och lunchar med dig genom att gå in och kika här.

2008-08-18 @ 12:01:11
URL: http://www.itmamman.se
Postat av: Anonym

Hej - så pirrigt det blev. Jag välkomnar er allesammans, så pirrigt att ha er här. A-M

2008-08-18 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback