LÄS INTE... PÅ BOKMÄSSAN

image1548

Är på språng - genom och i böckernas mångfaldiga värld. Tittar upp och in i författares ögon. Lyssnar på mingelprat och tittar in i mingelblandandet. Bokmässa... Mässor med böcker - massor av böcker.

Två montrar fångade mitt absoluta skratt... skatt....
och om dessa bloggar jag i morgon.

Det är inte frågan om att Ni ska ägna er åt tankeläsning... jag ska skriva... men huvudet är fullpackat med ord som ännu inte har hittat sin ordning. Det är ord utan mening. Med lite vila sorterar de nog sig till rätta... Mina ord vill säga.




Jag minglar mig fram... så här.
Allt gott.
Anne-Marie




Kommentarer
Postat av: Madonnan

Ibland är det bra att låta tankarna sorteras in...så kommer det ut som du känner är rätt sen.
Ha det så fint:)

Postat av: Bloggblad

Så kul att ramla på dig alldeles meddetsamma - men du försvann lika fort som en hägring... Om du följer den första länken hos mig, kan du se en filmsnutt med dem som träffades på 23:e våningen!

2007-09-27 @ 21:38:09
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback