KÖRLINGS ORD





>>><<<


Tystnad är också ett samtal.


>>><<<

tänker jag.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Felicia

Besök gärna min Newsblogg!
Fortsatt trevlig dag ;)

Postat av: Madonnan

Hej Anne-Marie,
tack för fina hälsningar. Så fint att få faktiskt, sånt som värmer.
Och du har rätt, det kan vara ett fint samtal. Samhörighet tänker jag på..
Ha det så bra :)

2007-09-11 @ 17:38:47
URL: http://madonnan.wordpress.com
Postat av: Jesús J. Granero

Vackert!
När Du skriver tystnad hörs en lugn o vacker melodi... som träffar oss alla.
Jesús

2007-09-12 @ 19:02:32
Postat av: Anonym

Madonnan...samhörighet...om tystnad är god...och vilsam... bortvändhet om tystnad betyder olika vägar från det gemensamma.... skrikande om samtalet inte fått sätta sina punkter.
__________________________________________________
Jesus - Så kan tystnad också vara... en ljuv och stillsam musik... som man måste vara ganska tyst för att höra... undertexter...tänker jag också på. Litteratur har mycket tystnad... i rader som skriker på uppmärksamhet...
Allt gott... det bästa till er. A-M

2007-09-12 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback