K-G BERGSTRÖM

Det handlade om lärarnas löner...

och K-G Bergström, SvT, besökte den skola jag arbetade vid. Man valde att spela in min rektor i mitt klassrum... och där stod jag...och plötsligt var jag i blickfånget... fick en fråga av K-G Bergström. Jag har aldrig förlorat ordet... när det gäller att ta det och bruka det för lärare och lärandets kollektiva syften... men jag blev stum. K-G Bergström var väldigt vass. Som om varje ord mejslats ut... och mina svar... bar en begäran om samma skärpa. Det var spännande. Och oförglömligt. Och visst...sändes ut...

Anne-Marie

K-G BERGSTRÖM ständigt där det aktuella är - men nu i ett eget program - RAKT PÅ MED K-G BERGSTRÖM - i Sveriges Televion med start 11 september...

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Sänds avsnittet med dig den 11:e?

Postat av: anne-marie

Nej... det sändes för ett år sedan i aktuellt. Oerhört vasst...men han var bra. Anne-Marie

2007-09-06 @ 21:50:10
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback