INNEHÅLLSFÖRTECKNING 1

image1403

Påsen innehåller 100% Cashews Nuts - Varningen varnar för innehållet! Jag är allergiker...så det är inget att skämta om... en nöt kan innebära dödsfara....men .... men påsen är genomskinlig....innehållet 100% och jag ser nötterna ... när jag läser - contains nuts - har jag greppat begreppen - orden vilar i min hand.

Jag vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg...
kanske hör det samman med Torkel Klingbergs bok om hjärnan - och all information den får ständigt, ständigt och hur den kreativt sållar vad som är viktigt. För mig är det viktigt med information om vad saker och ting innehåller så jag inte glupskt stoppar i mig något där man osynligt malt ned en hasselnöt... men här ser jag nötterna... de ligger där.... i gemomskinligt hölje.... och jag ser... aha....där är en påse Cashew nötter.... känns behovet av att påsen innehåller just 100% nötter lite...överflödig... ja...

Anne-Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback