FELFÖRSTÅDD SKYLT

image1290

Om cyklarna hakar i varandra... och alla är beredda på att leka... hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt...genom hela staden... så är skylten rättplacerad eller kanske... en gigantisk uppslutning av lekande cyklister.

När jag fotograferar ... så märks jag på något märkligt sätt. Folk tittar på vad jag fotograferar. Jag vill inte ha ögonen på mig... men jag vill gärna rikta mina ögon på något via mitt objektiv...

bakom mig ropar någon...och det händer nästan jämt...fotografera mig... du...snälla... då tar jag ett kort från höften... bara för att...

image1291

Så här glad... hon gjorde det! Hon fotograferade mig...
Ja... alltid lite skratt och lite lycka. Ett kort möte...en avbild...ett kort.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Kersti

Att sprida lite lycka är inte alltid så svårt. Tänk att få förgylla någons dag, vilken gåva. Kram

Postat av: Madonnan

En härlig bild, så mkt skratt där!
Och cyklarna hade verkligen valt sin plats... :)

2007-09-02 @ 22:34:51
URL: http://madonnan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback