BLÅ SKYLT I DET BLÅ

Vissa skyltar är väldigt högt upp. Jag kan inte låta bli att skratta. För vem riktar sig denna skylt..... men skotten i familjen tyckte att de satt bra där de satt. Jag ställde mig lite fundersam till det hela... visade tillochmed att jag fick böja huvudet ordentligt bakåt för att se...eller överhuvudtaget... uppmärksamma skylten ifråga.

image1395

Men jag tar seden dit jag kommer... dokumenterade bara det hela... skrattade lite för mig själv. Men som sagt... inget att orda om. Bara gilla läget.... men det gör jag inte riktigt... jag gillar inte läget... jag vill flytta ned skyltarna till en vänligare upplysningshöjd.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Maria-Jag blommar

Kanske, kanske han som skruvade dit dem var en lång en... Roligt att fota skyltar. Jag hittade en rolig länk idag då någon fotat bokstäver från skyltar mm och så kunde man skriva in sitt namn, kanske något för skolan...JAg tror att den var så här...http://metaatem.net/words

Postat av: IT-mamman

Vilken spännande länka av Maria. Fast jag tror inte jag hamnade rätt. Skulle gärna vilja hitta dit.
Tänka att himlen ser ut så i Skottland just idag. Och att man ser hur det blåser. Känns som jag är där.

2007-09-13 @ 22:43:46
URL: http://itmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback