SJU SORTERS BÖCKER och en kaka

Idag köpte jag dessa böcker

image1612

MINA GÅR SIN VÄG - av Anna Höglund
                      en mening ur boken; Hon packar ner fyra smörgåsar med ost och sylt, två röda äpplen och en flaska vinbärssaft i ryggsäcken.

KENTA och BARBISARNA - av Pija Lindenbaum
                      en mening ur boken; Sen undrar han om pappa kommer snart. Det gör han inte. Då äter han pannkakor.
                     

TA FAST FABIAN - Jan Lööf
                      en mening ur boken: Men Fabian hade gömt sig och var inte så lätt att hitta.

ASTONS STENAR - Lotta Geffenblad
                      en mening ur boken: Ost, spenat och torsk från Konsum.

STORA SYNDBOKEN - Lisa Bjärbo - Elin Lindell
                      en mening ur boken: När jag sa förlåt menade jag det verkligen.

och två böcker som jag slog in... för att ge bort.

Kakan jag åt - en BLÅBÄRSMUFFIN.

RANDAVSKILJARE

Inköpsställe BOKSLUKAREN - Mariatorget
Reklamutdelare - jag själv - det goda ska ordas om!
Enkel filosofi.



Anne-Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback