ANSVARSKAMPANJEN!

Tillsammans med BRIS sätter jag igång en ANSVARSKAMPANJ.
Det ansvaret känner jag.
Det ansvaret vill jag bära.
Det blir en logga.
Loggan är under framtagande...

image1614
Så här långt är det klart.
Så här långt tänker jag gå.
Så här långt kan vi gå.
Så här långt kan vi faktiskt göra något.
Så här långt...

VI KAN INTE frånsäga oss ANSVAR.
VI BÄR ANSVAR oavsett vi vill det eller inte.
JAG VILL.

Anne-Marie

TILL DETTA TILLKOMMER EN HANDLINGSPLAN
Den är under framtagande.

RANDAVSKILJARE

Jag har skänkt hela idén till BRIS.
Vänligen beakta copyrighträttigheterna.
Om ni vill stötta BRIS...
finns det tusen sätt att sätta in en slant i deras verksamhet.


Kommentarer
Postat av: Vicktoria i Västerås

Bra!! Jag vill köpa en pin! Finns det en sådan? Eller åtminstone en på planeringsstadiet. Våra barn allas ansvar. Mina medmänniskor min angelägenhet!

Kram V


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback