PROMENAD PÅ PUCKELN

image1853

När jag promenerar då blir det bildpromenader. Jag ser allt i bilder och texter. Här har jag passerat Puckeln på Hornsgatan i Stockholm. Jag går här i stort sett fem gånger i veckan. Varje gång jag går här ser jag något nytt. Det är något ... och så fotograferar jag det. Det är oftast små små saker. En råtta finns här. En liten staty med en hand som håller fram en liten ring... men denna gång. Då lade jag mig nästan ned på gatan. Ville åt det oändliga i promenaden... att vägen fortsatte mot himlen. Då kom det en man, och så kom det en bil. Men det gjorde ingenting. Det blev en helt annan bild. Jag är amatör. Det är bra. För då får jag lära mig så mycket mer.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Solveig

Ahhh... snyggt foto! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback