BOKSTAVSBARN

image1785

Alla barn är bokstavsbarn.
Bokstäverna ska flytta in i barnet.
Inte läggas utanpå och förklaras ovanför huvudet.
Bli ett bokstavsbarn tillsammans med mig.
Jag är bokstavsvuxen.
Tillsammans är vi bokstavsmänniskor.

Anne-Marie

för att förtydliga;
Alla har rätt till sin utveckling. Alla har rätt att få utvecklas utifrån sin egen förmåga. Alla har rätt att bli respekterade. Alla har rätt att få uttrycka sina svårigheter och alla har rätt att få stöd i sin unika väg till språk och kunskap.



Kommentarer
Postat av: Pumita

Bokstavsvuxen? Kanske det... men ännu mer siffervuxen. Det är mitt element. Uppräknande, avräknande och nedräknande. Ibland till och med oberäknelig.

Postat av: Anonym

Pumita... det där gillar jag. Må gott... Anne-Marie

2007-11-14 @ 06:32:54
Postat av: Sven B

Min 3-åring har blivit bokstavsbarn.
Ö,I,C,S,B m fl, tacka vet jag söndagar med Magnus, Brasse och Eva , minns ni igelkotten IVAR!

2007-11-16 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback