TALPEDAGOGEN...S KNIV



När jag var liten behövde jag gå till talpedagogen -

Jag lässsssssssspade.

Jag tycker det är konstigt att ett ord som ska beskriva mitt problem
är ett ord jag inte kan säga.

Jag gick aldrig till talpedagogen. Jag var livrädd. Vad skulle hon göra med mig?

Jag lässspar ibland - då jag är ivrig.

Då jag var liten och läspande
gick snacket bland eleverna -

"Talpedagogen har kniv - hon skär av en tungorna med den!"

Inte undra på att jag lässsssssssssspande flydde!
Det var ju i rent liv-ssch-bevarande schsssss-yfte.

Annars skulle jag aldrig kunna ge svar på tal.
Muntligt!

Anne-Marie

Ni som vet hur man skriver hur man skriftligt lässssssssssspar ge mig skrivförslag!

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Läthpar? Kan det stavas så?
Jag tycker det låter snyggt när folk läspar. Ja, jag gör verkligen det. Vem har sagt att det är fel att läspa?

Postat av: Anonym

Många tycker det är charmigt. Jag tycker det är charmigt ibland - jag läthpar när jag blir lyckligt ivrig - när jag talar för det jag tror på.

Sthpälla du för att du hälthpar på här thså ofta.
Anne-Marie

2007-05-15 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback