SVARENS BOK...ETT BOKTIPS

Att ha svar på tal...nej det vill jag inte ha. Det finns ingen bokl som kan ge alla svar. Men det är inte meningen med denna lilla bok. Måste också berätta att jag är lite förtjust i andra former, annat format, annan utgivningstanke. Denna bok tilltalar mig, för sin form, men så måste jag ju också ge mig i kast med innehållet.

Svar på allt.
Nej inte alls.
Få svar på allt.
Naturligtvis inte.
Frågan är...
vilket svar vill vi ha?

Det är detta boken erbjuder. Det är bara att hålla i den. Den är greppvänligt vänlig. Formatet som jag gillar så.
Du håller i boken. Du tänker en fråga. Så slår du upp ett svar - ett på måfå. Svaren i boken passar alla frågor.
Så när frågan är besvarad - så kanske du inte är nöjd - slå ihop boken - ställ samma fråga igen - och slå upp
på måfå igen - då har du ett annat svar - passar det inte - gör om hela proceduren igen. Och igen. Passar svaret
kan du lägga boken åt sidan, tills du känner hur frågvis du är - då börjar du om från början.

Bokens titel: Svarens bok. Har du frågor? Här finns svaren! Bonnier Impact.
Nu ska jag bort på middag. Boken är en liten present till min frågvise vän! Det vill säga om jag inte orkar svara!

Anne-Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback