POJKAR LÄSER INTE? MEN MÄN...MEN MEN MEN ...

image208

MEN, MEN, MEN, MEN (sista MEN är på engelska) MÄN GÖR VÄL DET?

Jag är på spaning....
Jag dokumenterar att män läser. Tryckte försiktigt på kameraknappen. Satt väldigt nära, mitt
emot. Tittade obekymrat åt ett annat håll, men mitt kameraöga hade tydlig skärpa - riktat mot
en läsande man.
Tyst tog min kamera denna bild. Jag måste ha ett underlag för det jag anser i Svensklärar-
tidningen. Det här är ett bevis. MÄN LÄSER!  Och bevisligen känner jag inte läsaren ifråga.
Jag såg bara att det var en man - det avgjorde hela saken. Så kan det vara. 

Att tjuvfotogarfera det är en annan form av TRYCKfrihet. Den rätten anser jag att jag äger.
I smyg. 

Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback