MINA ELEVER - och ANTALET elever

Detta får representera mina elever dagligdags. Så många är de. Jag har en klass där jag undervisar i svenska, engelska, bild och matematik samt en klass som jag har in engelska. Så här många är de när jag gör en verklig karta över dem.

OBS. Personerna på bilderna har inget med artikeln i fråga att göra. De tjänstgör bara som modeller för mina elever och antalet. De är inte heller representativa annat än till antalet.
och detta är inte jag, men får representera lärarrollen? Ja, ja, det är bara bilder... inget annat.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Annis

Många människomöten per dag!

Postat av: Anonym

Ja - och alla vill berätta något - alla är en individ - alla är en del av helheten - alla har ett eget nätverk - lägg till några syskon, lägg till en pappa, en mamma, lägg till en farmor, morfar, en sambo, en intresserad moster... du förstår... så många, så många ... varje dag.
A-M

2007-05-19 @ 07:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback