VETENSKAPSRÅDET - POPSERIE - DEN HEMLIGA KODEN

image588

DEN HEMLIGA KODEN - Aktuell forskning om läsning - utgiven av Vetenskapsrådet 2006.

Jag vill varmt rekommendera denna läsning. Den är begripglig, tillgänglig och tänkvärd. Jag har fått ord på fler av de fenomen jag behöver ord för. Jag har låtit min hjärna dansa för att ta en sexårings ord. Det är viktigt när man läser - att man få dansa med i texten.

Jag återkommer när jag läst färdigt. Då vill jag lyfta fram olika aspekter som jag tänker undersöka.

Men som sagt - under tiden - vill jag rekommendera Vetenskapsrådets bok DEN HEMLIGA KODEN - då jag gärna ser att vi är fler aktiva kring denna läsning!

Anne-Marie

Läs mer på

www.forskning.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback