SAMLARDILLE

Jag samlar på....

* möten - men de är oftast inte synliga
* kylskåpsmagneter - de fäster överallt så de behöver inte kallas kylskåpsmagneter
* ord - vilka brukar resultera i en mening av något slag

Jag samlar in

* elevarbeten - den bästa samling man kan samla
* kvitton - hit och dit betalas det här och där
* Intryck - lära mig att sålla, sortera och avstämma

men jag borde samla

* mod - för att gå vidare
* kraft - för att gå på ett gymnastikpass
* mina tankar - för att utveckla nya tankar.

Jag är dock samlad.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: erica

Du... du är du ... det räcker!
Cyberkramar från Piteå

Postat av: Anne-Marie Körling

Jag leker med ord. Alltid en lek. Lek är allvar för mig. Alltid lek med allvar. Så en grad av allvar är det i allt jag skriver. Man skriver in sig i allt man skriver.
Kramar tillbaka.
Anne-Marie

2007-06-17 @ 23:09:59
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback