KAMRATPOSTEN

Jag har ringt Kamratposten idag. Sökt Ola Lindholm. Han har ett direkttelefonnummer. Jag ringde det. Och med ens insåg jag varför jag älskar Kamratposten.

När man ringer Kamratposten så ringer man till en redaktion som vet vad barn är - och vad barn gör. Ola Lindholms telefonnummer hade direkt en hänsvisning till något annat nummer. Men med fullt fnitter berättade Ola Lindholm att

-
nu har ni busringt så mycket att jag måste fixa ett nytt nummer (så ungefär)...

och den värmen, den värmen,det glada fnittret, rösten med skrattet. Det säger mycket om Kamratposten.
 

Jag tycker mycket om Kamratposten.

Lite mer nu!



Mycket mer nu!
Anne-Marie

Jag lärde mig av Kamratpostens hemsida att de flesta skolbarn vill ha skolavslutningen utomhus på skolgården. Det var bra att veta. Till nästa år.

Kommentarer
Postat av: ENn

BARN, UNGDOMAR och VUXNA älskar skolavslutning på skolgården. Flaggan i topp mot en klarblå himmel.
Barn som sjunger...
och vuxna som stämmer in i
den blomstertid.....
Först då är sommaren här!

2007-06-18 @ 20:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback