HEMLIGHETER

Jag har HEMLIGHETER.
Massor av hemligheter.
De finns i en bok som heter HEMLIGHETER.
Den är spännande att läsa.

Här är en hemlighet som man faktiskt kan sprida ...

"Flera gånger har jag tolkat "lite" fel
föra att hjälpa dem som befann sig i ett utsatt läge.
mvh från en anonym tolk."

Boken hemligheter är en bok för nyfikna. Det är många fina berättelser som spänner över människors hemligheter kring sorg, kärlek, liv och död. Läsvärd. Läsvärld.

Anne-Marie

Maja Spasova; HEMLIGHETER, EN BOK FÖR ALLA 2004
Dt slår mig att det blir svårt att bevara hemligheter då förlaget annonserar med sitt namn att det är en bok för alla. 

Kommentarer
Postat av: Jesús J Granero

Förlagen kan inte hâlla en hemlighet (o de mâste driva fram verksamheten o känna pengar). Men du o mânga andra kan hâlla oskadad hemligheter, stora el smâ, bara de är rena, barnsliga i dess storhet; som kan sita kvar för evigheten. Liksom i vârt minne seda vi var lyckliga barn..... som nu.
Jag har redan fritid o kan inte motstâ att lägga mig i din blogg.
Kommer säkert igen, âtminstonde andligt!
Med vänlig hälsning,
Jesús von Mad
(bra namn för en tjurfäktare, o imorgon!... Pammplona i Navarra, Spanien. En liten pytte liten del av vâr Värld med tjurar o människor som springer, klockan âtta pâ morgonen, för livet: Ni är välkomna men sjöt om Er)

2007-07-06 @ 15:35:03
Postat av: Anne-Marie Körling

Du är välkommen. Jag håller på att ändra lite i utförandet...göra egen layout... och jag lyckas inte så bra...så du kanske bara får minnas den här bloggen...
Anne-Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback