VACKRA ORD och LINNEA

image1189
Handskapat och uttänkt av Bettan.



Vackra ord kom idag med posten. Jag ser ett vackert arbete... små trådar syr bokstäver och den lilla, lilla vackra blomman Linnea. Kanske är det den lilla styrkan som blomman representerar? Kanske är det avsändarens trudeluttande som ger det hela en vacker klang? Jag ser ett omsorgsfullt arbete, Jag ser en nål och tråd som syr in tankar och skapar mönster, jag ser händer som drar ut en låda för att plocka fram en kuvert, jag ser mitt namn skrivas på kuvertets framsida... adressen... jag ser fötter som går till en brevlåda...

Allt denna omtanke... all denna tid... allt detta...
bevarar jag.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Annis

Saknar dig hos mig!

Postat av: anne-marie körling

Nu har jag varit hos dig. Anne-Marie

2007-08-24 @ 14:43:35
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback