SPRÅKtidningen - HÄRLIGT

image1244

Har fått ett exemplar
... bläddrar....tycker om... vill läsa... har ögnat igenom....kom nyss med brevbäraren... nyss...
Tidningen är ny. Talade nyss med chefredaktören vid Språktidningen Patrik Hadenius för att gratulera till utgivningen. Språktidningen känns ung, viktig, lovande, tänkvärd, läsvärd, språkrik, pekpinnebefriande.
Språkundersökande för oss språknyfikna.

Jag är härmed årsprenumerant.

Anne-Marie

Härmed sponsrar jag tidningen med reklamplats... lite blygsamt men ändå...


image1245



Kommentarer
Postat av: Kersti

Vad skoj den ska jag kola upp. Kersti

Postat av: Ann

Verkar spännande och måste ju jag också kolla upp.

2007-08-28 @ 22:57:11
URL: http://livsbloggen.blogg.se
Postat av: Haydee

Ja just det, jag skulle ju också bli årsprenumerant! Tack för påminnelsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback