från BLOGG TILL mAIL

"Hej Anne-Marie!

Kul att se dig i Lärarnas tidning!

"Truddelutta upp det", detta fantastiska uttryck
pryder nu mitt kylskåp som en god påminnelse. Fina
ord!
Det är så skönt att höra någon som talar så positivt
om vad det är vi lärare faktiskt gör och hur vi kan
göra. Jag känner att det är viktigt att som lärare,
och inte minst som ny lärare, få höra uppmuntrande och
stärkande ord som stärker självförtroendet i en
omvärld som bara hittar fel på lärare och skola.
Därför gör vi ju det själva också till slut!
Appropå din blogg: Visst måste vi öppna upp och visa
upp oss och vår profession. Visa "vad en lärare är och
gör", som du säger. Jag ansluter mig till
FÖR-RÖRELSEN!
Tack Anne-Marie, du är en bra förebild!
"


Jag publicerar detta här...för alla som är med i FÖR -RÖRELSEN ska synas.
A-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback