BOKPROJEKT MED JESPER JUUL


image1012Jesper Juul

Jag ska skriva en bok tillsammans med Jesper Juul. Vi behöver komma i kontakt med pappor och mammor - föräldrar kort sagt - som har vuxenblivande barn. Vi vill intervjua personer som har barn som är på väg ut ur hemmen, har tagit vuxenkliv, är vuxna - och undra och tänka kring föräldraskapets roll i denna process.

Är du intresserad vill vi gärna komma i kontakt med dig!
Lämna ett gensvar här. Din adress är bara synlig för mig.
Välkommen.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Kersti

Vad är vuxenblivande barn. De som strax är myndiga eller de som på riktigt är på väg ut ur boet. Min äldsta är 18 i januari och nog tycker jag att han är på väg ut. Även om han i allra högsta grad är kvar här hemma. Knepigt är det. Är det sådanna föräldrar som jag är som ni söker så tycker jag det verkar spännande. Kersti

Postat av: Iréne i Karlskrona

Hej
Vi har en vuxenblivande, hemmaboende son som just fyllt 17. Vi har också 2 som flugit ut ur boet. Ni får gärna kontakta mig för intervju kring barnens steg ut ur boet.
Jag vet bara inte vart jag ska maila. Jag hittar ingen mailadress.
Hoppas det är ok så här.
Goda hälsningar
Iréne

2007-09-05 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback