Fikalandskapet



En storstadmänniska är jag. Jag ser över landskapen som människan skapar. Idag har jag orienterat mig mot fikalandskapen. Karta och kompass tog mig en liten liten liten promenad runt hörnet. Här slog jag mig ned med en vän. Vi satt nära och diskuterade livet under det att självaste livet strömmade förbi oss. Ibland tittade vi upp och tänkte - tja... så kan det också vara...

Anne-Marie,
som fortsätter sin pedagogiska gärning imorgon. Idag är det mer privata funderingar om allt och ingenting.

Kommentarer
Postat av: maria

hej vill bara säga att jag snubblde öveer din blogg idag och blev kär

sitter och skriver på mitt exjobb som handlar om just det du tar upp i din blogg streetart



när något gör något bra ska man säga det

maria

2009-05-18 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback