Alla dessa om ...



Om är ett ord som visar på att något annat kunde vara möjligt. Ordet om kan skapa massor av problem. Sätta fantasin i rörelse där fantasin inte behövs. Om vi hade gjort så - så skulle det ha blivit bättre... Om vi hade ... så skulle vi ha kunnat. Jag vet inte om ordet är så positivt längre. För ett ord som om... berättar att det som just nu är... det är inte riktigt, riktigt bra. För tänk om...

Men tänk om... det gillar jag. Det betyder att man faktiskt bryter av och gör något helt annat. Då är ordet om - en del av en aktvivitet. En nödvändig sådan.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Joachim

Hur gör du dessa bilder? Är det utrivna ord pau riktitt? Eller bildbehandling?

Postat av: annemarie

Klipper och river - fotograferar och färg- och ljussätter. Tack för att du frågar. Jag har prövat mig fram länge... Anne-Marie

2009-07-25 @ 23:26:22
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback