TRYCK PÅ MANUS

Jag har suttit och tryckt på mitt manus.
Förlaget har suttit och tyckt om mitt manus.
Nu går alltsammans i tryck.
Tryckeriet sitter på alltsammans nu.

Jag känner trycket!
Mina ord ska klämmas till en aning.
Inordnas.
Bindas samman.

Bli en bok!

Anne-Marie
,
som bara leker med orden - men ser hur bokstäver klarar ett och annat, ord orkar med svärtan, meningarna tumlar runt i valsar... det är en lek. På fullt allvar.VÄGEN TILL SKRIFTLIGA OMDÖMEN är inte rak utan kringelikrokig.

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Jag sitter på andra sidan tryckpressen och väntar på att få ta emot boken. En lång väntan, men en bok väl värd att vänta på.

Postat av: Marie

Tänk vidare - tänk när vi trycker i ett soffhörn med tryckta bokstäver i din tryckta bok. Då blir det kanske tryck i debatten kring skriftliga omdömen. :D



Ju mer jag skrev trycker/tryckta/tryck så tyckte jag att ordet lät vääääääääldigt konstigt. Säg ordet ett par gånger så upptäcker du konstigheten - hihi

2009-02-17 @ 18:35:01
URL: http://www.opedagogen.blogspot.com
Postat av: Kersti

Äntligen. Tänk att det tar sån tid det kan man inte ana om man inte vet. Så bra att det är färdig tryckt.

2009-02-17 @ 22:53:03
URL: http://plommenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback