Bildbevis - getingattack - kap 3



Ja?... Vadå?... Det här är mitt sätt att dokumentera!
Detta är mitt bildbevis.
Getingarna får väl lämna in sin redogörelse själva.
Eller om de hellre väljer att sticka hål på alltsammans och lämna in ett stickprov. Det får vara upp till dem.
Nu sitter jag mera still fast inomhus.
Mer orörlig tills det hela att satt sig en aning.
Jag sitter men är inte satt.

Upp till kamp! sjunger jag nu... mot insekter utan insikter.
- Anticimex...trallalla... anticimex.... trallallla....



och här är en av mina nyblivna vänner...




Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Mats

Det är skönt att få hata!



Förra sommaren var Anticimex hos oss sex gånger och jag var lika glad varje gång.



I år är de osynliga... (getingarna alltså)

Postat av: annemarie

Mats, de här getingarna domderar hela min dag - alltså jag skulle gå ut och se mig omkring - nu sitter jag stilla och ser mig runtomkring det alldeles för välbekanta. A-M

2009-08-03 @ 12:55:00
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback