FÖRFLYTTNING I SIDLED



Idag har jag förflyttat mig. Kunskapsmässigt.

Idag när jag vaknade var jag till en viss mån klar med vissa saker.
Nu då nästan hela dagen har gått har jag fått insikt och klarhet i andra saker.
Jag har föreläst i Swedish School London.
Omedelbart lycklig och omsluten av lokalerna, kollegorna och rektor.



Jag stannade kvar under hela eftermiddagen. Deltog i andra föreläsares föredrag.
Lyssnade på en lysande föredragning om målen för årskurs tre. Skolverkets Niclas Westin talade och förändrade till viss mån mina inre strukturer och tänkesätt kring uppdraget men bekräftade också de tankar jag redan har.

Jag återkommer med lite förmedlande tankar. Nu väntar ungersk gåslever och något drickbart, samt en middag med ätbart och annat drickbart.

Imorgon skriver jag mer skolrikt.
Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: jos

va fin du ser ut.

2008-10-05 @ 04:14:18
Postat av: Sara

Vad glad jag blir av ditt inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback