I SKOLVÄRLDEN 28 FEBRUARI

I tidningen Skolvärlden, nummer denna vecka, återfinns några skolbloggar. Det är en ära att ingå i detta sammanhang.

"Sedan jag började läsa lärares bloggar har jag vidgat mina pedagogiska horisonter väsentligt!"
skriver en lärare i Skolvärlden.

Bland de nämda skolbloggarna återfinns

Nylander noterar (nylandernoterar.blogspot.com)
Freon blogg (länkad hos mig)
Magistern (länkad här hos mig)
Metabolism (länkad här hos mig, och är den blogg jag först mötte i bloggvärlden)
Tysta Tankar (det är Mats i min blogg)
samt min blogg.

Jag tackar, bugar, bockar, niger, fnittrar, skrattar och hälsar alla nya läsare välkomna. Gå också till alla de jag länkar till. En ny värld välkomnar er.

Allt gott,
Anne-Marie, som just inser att Sportlovet är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback