HÖGLÄSNING I VÄSTERÅS

WHISPERING TRANSLATOR, AmillustrationBild AMK



HEJSAN
S N A R T kommer du äntligen!!!!!
Det är alla redan 99 anmälda dvs jag räknar med att det blir helt fullt i hörsalen som tar MAX 110 personer!!!!!!
Behöver du hjälp med att kopiera upp ngt
TEKNIK????

FRÅN VÄSTERÅS LÄR...

RANDAVSKILJARE


Tänk - jag ska föreläsa om HÖGLÄSNING... mitt absoluta favoritämne.... och så stort intresse... så många som kommer.
Jag ska inte vara högtravande... men högläsande... Vackra ni som vill lyssna. Vackra ni som kommer för att göra ord för fler än en.... högläsning.

Föreläsningen innehåller följande:

* Whispering translator
* Rätten att ut-läsa
* Rätten att ut-tala
* Rätten att läsa högt för att lära
* Ta orden i mun - Vygotskijs teorier
* Högläsningens form
* Att högläsa ur litteratur
* Förutsättningar för högläsning
* Lyssnandet
* Skapa läsintresse genom högläsning
* exempel Drakherren...
* Föräldrar och högläsning
* Read out - think out


Anne-Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback