BÄR ANSVAR

image1641

image1616
DET BLIR TVÅ LOGGOR! Jag har tänkt och funderat.
BRIS - Barnens Rätt i Samhället - vill åskådliggöra det vuxenansvar vi alla vuxna äger. Det är en slags garanti att vi är de vuxna vi är. Jag har sedan grunnat på det hela... hur göra... och hur utveckla... och...

Jag tycker om ordet ANSVAR.... jag tycker om ordet BÄRA...

Jag tycker om tanken att de som bär någon av dessa knappar bär något yttre som pekar mot något inre.
Så här blir det. Det är heller ingen kampanj. Det är ett ställningstagande.

Anne-Marie

Tack Greg för att du alltid säger...
- Javisst.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: thord wiman

BÄR ANSVAR ÄR BRA.

Frågan: VEM bär ansvar.
Svar:
VUXNA bär alltid ansvar.

UNGDOMAR VÄXER IN I ANSVAR.

2007-10-12 @ 18:54:10
Postat av: erica lövgren

Hoppas att det går att få tag i en knapp även här uppe i Piteå. Jätte fna och viktiga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback