ELEVENS ORD... ELEVENS JAG

image654

Jag - jag tycker om när eleverna tar ordentligt avstamp ur sitt jag. JAG översätter. Jag vill inte rätta till. Det är inte behövligt. Jag vill däremot bekräfta det JAG som översätter. Det, som detta JAG översätter, är dessutom helt korrekt översatt. Men inte rätt stavat. Jag läser inte formen utan innehållet. JAG översätter.

image654
 
Ja, gör det. Det är så spännande att se hur du översätter och vad det blir när du gjort det... får ett annat JAG läsa och ta del av ditt arbete då?

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Anders Nystedt

Hej Anne-Marie
Jag måste bara få säga att jag blir oerhört imponerad av ditt sätt att använda bloggen. Mina tankar fick de kommentarer jag efterfrågade, men jag tyckte också att du samtidigt förde dom vidare för fler att ta del av. Tack!

Postat av: Annis

Jag älskar verkligen barnens egna stavningar...så tråkigt om alla stavade korrekt!

2007-06-28 @ 00:07:59
URL: http://annis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback