SKIRA SKÖRA KYLA

image1951

Iskristaller. Små. Sköra. Vackra.
Om jag tar på dessa iskristaller smälter de genast bort av min energi. De är inte gjorda för värme. Idag har jag mött några sköra människor. De behöver däremot mycket värme. De behöver mänskliga händer som slår ut mot dem. Då jag böjer mig ned över den lilla ensamma sköra vinterkristallen smälter den bort av min andedräkt... närhet förändrar alltid någonting.  Vi kan  förändra genom att våga vara just där det känns som kallast.

Anne-Marie
 

Kommentarer
Postat av: Kersti

Ja så är det ju. Våga stanna kvar, det kan räcka med det. man behöver inte alltid säga så mycket utan bara vara. Tillsammans!

Postat av: Vicktoria

Underbar bild och fint skrivet A-M, som alltid. Tack för det. Nu är det fyra dagar kvar till julafton...

2007-12-20 @ 00:37:43
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback