PUSSEL

image1906

Detta att sätta ihop saker och ting med vartannat.

Detta såg jag vid ett besök i ett litet barns rum. Där sitter den manliga dockan i den rosa bilen. När jag frågade vad han gjorde där visade det sig att han bara fick sitta där för han var på väg till jobbet. Där tog liksom leken slut. Då jag frågade vad de andra dockorna gjorde så var det full aktivitet.

Jag vill inte värdera någonting av det här. Men det är så att om man ska veta något när man är liten behöver man vara precis där andra människor gör och verkar i samma miljö som barnet. Dockan sitter i en rosa bil. På väg till jobbet. Vad detta innebär är svårt att veta. Om man är liten.


Morgontankar innan jag sätter mig i bilen på väg till mitt jobb.
Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback