BODIL MALMSTEN - IGENKÄNNANDE

image1944



Det är som om jag kände henne... Bodil Malmsten. Men det gör jag inte. Jag känner inte Bodil Malmsten. Men samtidigt - jag känner en del av Bodil Malmsten. Nu har jag skrivit hennes namn tre gånger inom loppet av några få rader. Jag struntar fullkomligt vad jag har för relation till Bodil Malmsten. Hon skriver så ärligt till sin läsare att jag tror mig vara hennes bäste vän. Nu är jag inte det. Vi känner ju inte ens varandra. Det är förvillande med en författares ord. Man gör dem till ett med författaren. Ja, ja... ska inte orda mer om detta. Köp en god bok... köp böcker. Läs dem och finn era vänner...

Anne-Marie

Jag läser just nu BODIL MALMSTENs Kom och hälsa på mig om tusen år, 2007

Kommentarer
Postat av: V

Såg du Bodil hos Luuk igår? Fina fina Bodil!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback