PERSONLIGT TILL MINA BESÖKARE

... om ni anade hur Era ord och inlägg kan lyfta mig?

Jag...
-skriver ord om saker jag funderar över...och ni skriver...bra fortsätt skriv
-skriver om skolan och klassrummet...och ni säger....ja...så kanske det kan vara..
-skriver om vardagligheter och möten...och ni läser och skriver respektfullt till min mail
-skriver om ord...och ni tar dem med er...
-fotograferar det som väcker mina känslor....och ni tittar och bekräftar
-skriver i en flytande text att jag är sjuk...ni vill kurera...stötta upp
-ritar en bild eller två...och ni säger ... ni uppmuntrar - gör mera av den varan...

förstår ni --- alla ni --- som är här...



Jag känner glädjens ivriga skratt , förmedlandes pockande lust, skrivande vilja och yttrandets mod. Och det vill jag tacka er besökare för. TACK! och det är STORT!

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Madonnan

Du skriver så mkt, ger mkt.
Jag önskar att du mår bättre snart, snart.
:)

2007-09-02 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback