ATT VARA KÄND OCH TRÅKIG

fniss... ja...jag läser GE IGEN... och då vill jag ge er det jag fått... Men köp böckerna av Anders Mathelin... de är riktiga guldgruvor...speciellt för oss som är för snälla... fniss....

Henry Kissinger lär ha sagt...

Fördelen med att vara känd
är att om man tråkar ut människor
så tror de att det är deras eget fel.

___________________________________________________

Tankar om tråkighet... det trista...tråket

Ja tänk ... jag tänker ofta...om jag blir tråkig i ett sällskap...då är det inte så högt i tak... men sällskap som hyser mig när jag är tråkig är väldigt generösa...  tänker jag.

Jag är tråkig ibland...men det tycker jag om att vara... jag vet egentligen inte vad tråkig är ... men de flesta flyr beteckningen... nej...tråkig får man inte vara...men tänk om det bara är så att man träffar personen vid fel tidpunkt... en har det tråkigt, en har det roligt... det tråkiga har alltid en motkraft... men utan motkraft har det ingenting. När man har det tråkigt med sig själv...sitter och kastar sten och gör ingenting....då är det inte tråkigt...utan början på något roligt...något kreativt föds i det tråkiga... Därför gillar jag att vara tråkig ibland.

Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback