Skrivning i klass rummet!

Vi skriver mycket om olika saker.
A-M brukar ge oss massor av skriv uppgifter.
som t.x.e skriva berättelser, kluringar , om roliga uppgifter och engelska.
Det är en skriv tävling på gång och vi vill vinna.
Vi skriver så pennorna glöder ,ibland glöder pennorna lite för mycket. ^^
Skriv tävlingen är åk 4-5 med i.
Jag tror att vi kommer att vinna!
Jag hoppas det i alla fall.
Ibland orkar man inte skriva förhand då får vi skriva på datorn ibland.
Men vi får mest skriva förhand.
Vi skriver på randiga papper och med blek pennor men man får skriva med blyertch om man vill.
Vi har en engelska skriv bok där man får skriva av på engelska så man lär sig stava på engelska.
Jag gillar att skriva och att skriva av engelska.
A-M lär oss mycket engelska och att skriva.
Vi jobbar på så hårt det går! =)

Elev år fyra

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Hej Elev!

Du har en bra fröken. Det är många som pratar om henne runt omkring i Sverige. De har läst hennes böcker och hennes blogg och de vill lära av henne. Lyckliga du som har henne i ditt klassrum!



Hälsningar från mig som kallas IT-mamman och som fick kika in i ert klassrum för ett tag sedan. Hälsa alla från mig!

Postat av: Betty

Härligt - vilken elev!!!

2009-05-28 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback